شرکت حمل و نقل برون شهری آرمان سیر بینالود

شرکت حمل و نقل برون شهری آرمان سیر بینالود در سال 1393 با سرمایه گذاری شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان با هدف متمرکز نمودن خدمات جابجایی پرسنل شرکت ایران خودرو خراسان و در راستای تکمیل رسالت های شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان تاسیس گردید. این شرکت با بهره گیری از دانش روز و بهره مندی از نیروهای متخصص و خودروهای به روز در حال ارائه خدمات به شرکت ایران خودرو خراسان و شرکت های مستقر در شهرهای بینالود ، نیشابور و مشهد می باشد.
شرکت حمل و نقل برون شهری آرمان سیر بینالود با تاکید بر اصل رضایتمندی کارکنان نهایت سعی و تلاش خود را در جهت ارئه خدمات سریع و ایمن در عرصه حمل نقل به کار گرفته است.
این مجموعه با توجه به حجم بالای نقل و انتقال کارکنان و خدمت رسانی مداوم از مجموعه های شاخص و پیشتاز حوزه حمل و نقل در استان خراسان بوده و با بکارگیری راهکارهای نوآورانه در راستای تکمیل زنجیره‌ی عرضه خدمات حمل و نقل با هدف تقویت بنیان های اقتصادی جامعه و برآورده نمودن منافع همه ذینفعان، گام بر می¬دارد.
در این مجموعه، رعایت اصول ایمنی ، آسایش و رضایت کارکنان و استفاده کنندگان از خدمات ، با نگاه ارائه خدمات حداکثری صورت می گیرد و اصل تعهد از شاخص ترین اصول این شرکت می باشد.
در این راستا با توجه به اینکه امنیت سفر در اولویت فعالیت های این شرکت می باشد ، شرکت حمل و نقل برون شهری آرمان سیر بینالود بنا به رسالت ذاتی خود در نقل و انتقال ایمن و جلب رضایتمندی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان تمام تلاش و همت خود را ارائه نموده و نه تنها حجم بالای نقل و انتقال پرسنل و ارائه خدمات شبانه روزی مانع حفظ و افزایش کیفیت نبوده کما اینکه در رشد و ارتقاء فعالیت های شرکت تاثیر به سزایی داشته است. در همین رابطه و جهت حفظ و تامین آمادگی و امنیت ناوگان ، بازدید های دوره ای ماهانه در راستای حفظ و ارتقاء کیفیت و توان خودرو های مورد استفاده انجام می شود. در این بازدیدها که بصورت دوره ای و مداوم انجام می شود با بررسی مواردی که بر رفاه ، ایمنی و رضایتمندی سرنشینان اثر گذار است در افزایش آمادگی ناوگان و ارائه خدمات مطلوب و ایمن تلاش می شود ، این بازدیدها با حضور نمایندگان سازمان حمل و نقل و پایانه ها ، نماینده پلیس راه ، نماینده شرکت حمل و نقل آرمان سیر بینالود و رانندگان و پیمانکاران شرکت انجام می شود.