آیین رونمایی از شرکت ورزشی یاران ایران نوین خودرو شرق

آیین رونمایی از شرکت ورزشی یاران ایران نوین خودرو شرق صبح امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مسئولین ،پیشکسوتان و ورزشکاران بنام این رشته در محل شرکت تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان برگزار گردید.
سید حسین پروانه حسینی مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان در ابتدا این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسئولین و ورزشکاران پیشکسوت رشته فوتبال و فوتسال استان، هدف شرکت تعاونی را از تشکیل و تاسیس شرکت ورزشی توسعه فعالیت های ورزشی استان، ترویج فرهنگ قهرمان پروری، ایجاد اشتغال برای جوان مستعد و ورزشکار،افزایش نشاط و روحیه پرسنل و در نتیجه سلامت جسمی کارکنان خود دانست.
در ادامه یادآور گردید حمایت های بی دریغ شرکت ایران خودرو خراسان باعث شد تا تعاونی در ابتدا اقدام به خرید امتیاز تیم فوتسال نماید. و سپس با حضور در مسابقات استانی موفق به کسب عناوین اول تا سوم رویداد های مختلف سطح استان گردید.
در این جلسه محسن حیدری دبیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی اذعان داشت :رشد و ترقی این شرکت از زمان شروع تا به هنگام با قهرمانی های متعدد در زمینه استانی باعث دلگرمی جامعه ورزشی استان گردیده است.
وی از مسئولین شرکت تعاونی و شرکت یاران ایرانیان نوین خودرو شرق تقاضا نمود علاوه بر رشته فوتسال در سایر رشته های ورزشی نیز فعالیت خود را آغاز نماید.
در ادامه حسین بادامکی رئیس هیئت فوتبال مشهد پس از تقدیر و تشکر از این شرکت خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولین حاضر در این جلسه از تیم های تازه تاسیس و مستعد گردید
درپایان با حکم سید حسین پروانه حسینی،آقای حیدر خالقی به عنوان سرپرست شرکت منصوب گردید.