برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) و نیمه شعبان در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام

با همکاری شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان برگزار شد :

جشن میلاد امام زمان (عج) و نیمه شعبان در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام

به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان جشن خجسته میلاد امام زمان (عج) با همکاری پایگاه بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان و پایگاه بسیج شهید صادقی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام برگزار شد.
سید مرتضی میری فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این باره گفت : در راستای مسئولیت های اجتماعی و پاسداشت ارزشها ، شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان با حمایت از رویدادهای اجتماعی و مردمی در همبستگی و نشاط جامعه و نشر ارزشها مشارکت می نماید.
وی افزود : با داشتن جامعه ای پویا و ارزشی می توانیم در پیشرفت و اقتدار کشور اثرگذار باشیم و اعیاد مذهبی فرصتی است جهت ایجاد شور و نشاط درجامعه و افزایش همبستگی.
محمد روستایی فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام که این مسجد در مجاورت شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو قرار دارد گفت : نیمه شعبان روز بزرگی است و ما هر ساله به یمن میلاد با سعادت امام زمان (عج) این روز را در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام جشن می گیریم.
وی افزود : ما از همسایگی شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان خرسندیم و این مجاورت بانی خیر و برکت برای محله است ، دوستان شرکت تعاونی با نگاهی مثبت ما را در ایجاد نشاط و شادابی در محله یاری می نمایند. مجموعه های صنعتی توسط تعامل با مردم و تشکل های مردمی می توانند در ارتقاء سطح کیفی جامعه اثر گذار بوده و با انجام مسئولیت های اجتماعی کمک شایانی به اصلاح و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی داشته باشند.