مذاکره برای انعقاد تفاهم نامه با شرکت های گردشگری برای دوران پسا کرونا

 

شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان با توجه روند کاهشی کرونا اقدام به مذاکره با یکی از پرسابقه ترین شرکت های گردشگری شهر مشهد نموده است
در ابتدای این نشست که با حضورمدیر عامل، مدیر داخلی و چاتری پروازی شرکت گردشگری و مدیر عامل و کارگروه تبلیغات تعاونی  برگزار گردید، مهندس پروانه 3 محور اصلی این تفاهم نامه را برشمرد و گفت: با اجرایی شدن محور اول، از این پس پرسنل میتوانند بلیط های هواپیما و قطار را از طریق شرکت تعاونی و با تخفیفات ویژه دریافت نمایند و در محور دوم امکان رزرو هتل و مجموعه های اقامتی برای پرسنل و خانواده محترم آنها مقدور خواهد بود.
وی در ادامه افزود: در همین راستا طرفین، گسترش خدمات رزرواسیون هتل ها و بلیط های هواپیما و قطار را با تمام توان دنبال خواهند کرد. این اقدامات با استفاده از ظرفیت شرکت های گردشگری محقق می‌شود. نکته قابل توجه در ارائه راهکارهای متقابل از سوی دو شرکت برای کاهش هرچه بیش‌تر هزینه ها صدور بلیط و مراجعات به دفاتر شرکت های هواپیمایی مختلف می باشد که شرکت تعاونی با دریافت نمایندگی از سوی شرکت های خدمات گردشگری این خدمات را با پایین ترین قیمت به پرسنل خود ارائه خواهد نمود.
پروانه  سومین محور همکاری را امکان برگزاری تور های مسافرتی داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: با توجه کاهش بیماری و افزایش تقاضا مردم برای انجام سفر های کوتاه مدت پس از دوران کرونا افزایش مراجعات به آژانس های مسافرتی با این اقدام می توان برای پرسنل بستری مناسب ایجاد کرد تا با راحترین حالت ممکن از خدمات این شرکت استفاده نمایند. امید می رود که این تفاهم نامه با همت اجرایی طرفین عملیاتی شده و به اهداف خود دست یابد.