مراسم افتتاحیه رسمی شرکت ورزشی ایرانیان خودرو خراسان و آغاز مسابقات فوتسال جام فجر یادواره سردار شهید سلیمانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ورزشی ایرانیان خودرو خراسان، بیژن زاهدی فرد مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان در مراسم افتتاح رسمی شرکت ورزشی ایرانیان خودرو خراسان ضمن ابراز خرسندی از آغاز فعالیت این شرکت در ارائه خدمات متعدد ورزشی به خانواده ایران خودرو خراسان گفت: به عنوان یک مسئولیت اجتماعی بحث توسعه ورزش و سرانه ورزشی را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: شرکت ایران خودرو خراسان با تعداد نفرات بسیاری بصورت مستقیم و غیر مستقیم مرتبط است از جمله کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان و کارکنان شرکت های تابعه در استان خراسان رضوی که در این رابطه برنامه ریزی برای فعالیت‌های ورزشی آنان که منجر به تشکیل و معرفی تیم و نفرات متعددی از دل پرسنل و کارکنان به هر رشته ورزشی شود در حال انجام است.

زاهدی فرد تصریح کرد: جامعه سالم می‌تواند با پویایی و نشاط مشکلات خود را حل کند و در همین راستا میادین ورزشی باید تبدیل به مکانی برای پرورش روح و جسم و همچنین اشاعه اخلاق و منش پهلوانی باشد. ▫️مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: امیدوارم همکاران در این شرکت ورزشی بتوانند با استفاده از این فرصت سنگ بنای مناسبی برای رسیدن به اهداف ورزشی ما بگذارند و در نهایت جامعه بزرگ شرکت ایران خودرو خراسان از امکانات ورزشی به خوبی بهره ببرد.

در ابتدای این مراسم مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و میهمانان با معرفی شرکت ورزشی ایرانیان خودرو خراسان بر ماموریت‌های آن به منظور ارتقاء سلامت و گسترش فعالیت‌های ورزشی در بین کارکنان تاکید کرد.

سید حسین پروانه حسینی اصلی ترین ماموریت شرکت ورزشی ایرانیان خودرو خراسان را تامین سرانه مورد نیاز کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان و خانواده‌ها برای انجام فعالیت‌های ورزشی عنوان کرد و گفت؛ هم اکنون در شهرهای مشهد، نیشابور و بینالود امکانات متعددی آماده ارائه به کارکنان است. در ادامه این مراسم هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تقدیر از نگاه مدیران شرکت ایران خودرو خراسان به ورزش و ورود آن‌ها به این عرصه گفت: تمامی امکانات و زیرساخت‌های‌ ما در اختیار مجموعه‌هایی است که دغدغه توسعه ورزش و سلامت جامعه را دارند.

در پایان این مراسم پس از معرفی تیم های حاضر در جام فوتسال فجر یادواره شهید سردار سلیمانی ، دیداری دوستانه میان تیم نونهالان آکادمی ایرانیان خودرو خراسان و یاران خداداد برگزار شد که با استقبال میهمانان و مدعوین همراه بود.