شرکت قطعه سازی و قالبسازی ایرانیان متین خودرو خراسان

شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان بر اساس رسالت خود در حوزه ارائه خدمات فنی و مهندسی اقدام به تاسیس شرکت ایرانیان متین خودرو خراسان نموده است.

این شرکت با هدف کمک به افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی و تامین نیاز قطعات و قالب های صنعتی کارخانجات ، صنایع و مصرف کنندگان داخل و خارج از کشور فعالیت می نماید.

شرکت ایرانیان متین خودرو خراسان در حال حاضر انواع وزنه بالانس سربی و آهنی را نیز تولید و عرضه می نماید.

در حال حاضر این مجموعه با تامین محصولات مورد نیاز شرکت رینگ سازی مشهد  و آمادگی ارائه محصول به بازارهای داخلی و صادرات ، با هدف گسترش و تنوع بخشی به تولیدات ، فعالیت می نماید.

محصول وزنه بالانس این مجموعه با استاندارد جهانی و با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و با گرماژ دقیق در وزن های مختلف و در دو جنس سربی و آهنی (Fe) با پوشش داکرومات تولید می شود.

با توجه به استفاده این محصول در خطوط تولید خودروهای  هایما s5 , s7, 8s  شرکت ایران خودرو ، هیچگونه ریزشی از این محصول گزارش نشده و دارای کمترین ppm  در کشور بوده و تولیدات این مجموعه از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار ایران و خاورمیانه می باشد به گونه ای که در حوزه وزنه بالانس آهنی (Fe) ، محصول تولیدی این مجموعه با کیفیت انحصاری و قدرت چسبندگی بالا از جایگاه برتری نسبت به محصولات مشابه تولیدی در کشور برخوردار است.