پیام تبریک به مناسبت روز ملی مهندس

 

مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان طی پیامی به مناسبت روز ملی مهندس این روز را به تمامی پرسنل و کارکنان تبریک گفت.

ه گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان، پنجم اسفند ماه روز ملی مهندس فرصتی است جهت قدردانی از زحمات مهندسین و تلاشگرانی که نقش بسزایی در تولید و رونق صنعت کشور به خصوص در صنعت خودرو سازی دارند. به همین مناسبت مهندس سید حسین پروانه حسینی مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان طی پیامی در پاسداشت این روز از تمامی فعالان و تلاشگران این حوزه تقدیر و تجلیل کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نجم اسفند ماه سالروز بزرگداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی از دانشمندان برجسته دنیا و روز ملی مهندس است. این مناسبت و بزرگداشت نمایانگر تمدن و سابقه بهره گیری از اصول مهندسی در انجام امور و اتکاء به دانش و توان داخلی و پیشتازی در عرصه‌های مختلف علمی است. امروز هم مهندسین و دانشمندان ایرانی به رقم تمامی فشار‌ها و تحریم‌ها در رونق و جهش تولید حماسه ساز هستند و با تفکر و تخصص خود برای تحول و پیشرفت کشور تلاش می کنند. مهندسان امروز ما میراث داران چهره‌ها و شخصیت های بزرگی هستند و همین امر باعث شده تا نیروی انسانی جوان و متخصص هم در این حوزه با روحیه خود باوری و اعتماد به نفس مسیر گذشتگان را ادامه دهد. بخش قابل توجهی از مهندسان کشور ما در حوزه های مختلف صنعت خودرو سازی فعالیت می نمایند، عرصه‌ای که با وجود تحریم و محدودیت به خودکفایی رسید و اگرچه فراز و نشیب های زیادی تجربه کرده اما با اتکاء به توان جوانان ایرانی امروز در حال رشد و شکوفایی است. همت و اراده‌ای که امروز مهندسان ایرانی از خود در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشتند با مدیریت و برنامه ریزی می تواند به پیشرفت کشور شتاب بخشد.

در پایان ، ضمن تبریک این روز به جناب آقای مهندس زاهدی فرد مدیر عامل محترم و کلیه مهندسین و تلاشگران شرکت ایران خودرو خراسان ، امیدوارم تمامی دست اندرکاران کشور برای شکوفایی و خود باوری مهندسان ، تلاش و فعالیت نموده و شاهد پیشرفت و شکوفایی کشور عزیزمان ایران در عرصه های مختلف باشیم.