آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال جام رویش برگزار شد

آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال نونهالان و نوجوانان با حضور مدیر عامل تعاونی و جمعی از مدیران شرکت های گروه های صنعتی خودرو ساز شرق کشور برگزار شد.
حیدر خالقی مدیر عامل شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان با تبریک هفته وحدت و روز آتش نشان و خیرمقدم به مدعوین، گفت: هدف این مسابقات، همدلی و ایجاد شور و نشاط است و رقابت برای قهرمانی نیست و مهم تقویت روحیه اخلاق مداری و ایجاد انگیزه فوق العاده ای برای نونهالان و نوجوانان است.

حیدر خالقی اظهار کرد: این مسابقات بطور همزمان در 2 شهر مشهد و نیشابور برگزار می‌شود که در شهر مشهد 16 تیم در قالب 4 گروه و در شهر نیشابور 5 تیم در قالب یک گروه به رقابت می پردازند و پس انجام بازی های مرحله گروهی ادامه مسابقات در شهر مشهد برگزار می گردد.
سید حسین پروانه حسینی مدیرعامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و پرسنل شرکت ایرانیان نوید خودرو و خانواده محترم پرسنل شرکت های گروه های خودرو ساز گفت: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی ایجاد شور نشاط در فرزندان کارکنان و خانواده ایشان می باشد.
در پایان مراسم و قبل رژه تیم های شرکت کننده از بازیکنان تیم نونهالان شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان که توانسته بودند در مسابقات فوتسال نونهالان جام محلات کلانشهر مشهد رتبه سوم را اخذ نمایند تقدیر گردید.