خدمات

تعمیرات گارانتی

در صورتيكه خودرو دچار نقص فني گرديده ولي قادر به حركت باشد و حركت آن موجب ايراد خسارت و بروز حادثه نگردد مي توانيد با يكي از مراكز پيام شركت امداد خودرو ايران تماس گرفته و يا به هر يك از نمايندگي هاي مجاز شركت ايران خودرو مراجعه نماييد.
تعميرات كليه خودروهاي توليدي شركت ايران خودرو در طي دوره گارانتي مشمول ضوابط گارانتي بوده و كليه نمايندگي‌هاي مجاز ايران خودرو موظف به پذيرش و تعمير خودرو مي‌باشند.
دامنه ارائه خدمت
مالکین کلیه خودروهای شرکت ایران خودرو در طی دوره گارانتی
روش ارائه خدمات
تماس با مرکز پیام امداد خودرو و یا مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت امداد خودرو
مدارک مورد نیاز
اصل کارت گارانتی
هزینه
طبق ضوابط کارت گارانتی انجام می گیرد

تعمیرات وارانتی

چنانچه تعميرات مورد نياز خودرو خارج از دوره گارانتي باشد تا زمانيكه خودرو داراي كارت اشتراك طلايي معتبر است، تعميرات بر طبق ضوابط كارت طلايي انجام خواهد گرفت. در اين حالت مي‌توانيد جهت دريافت خدمت با يكي از مراكز پيام شركت امداد خودرو ايران تماس گرفته و يا به يكي از نمايندگي‌هاي مجاز شركت ايران خودرو مراجعه نمائيد.
دامنه ارائه خدمت
مشتركين شركت امداد خودرو ايران در يكي از سطوح خدمات طلايي دوستاره، سه ستاره، چهار ستاره
روش ارائه خدمات
تماس با مركز پيام شركت امداد خودرو و يا مراجعه به يكي از نمايندگي هاي مجاز شركت امداد خودرو
مدارک مورد نیاز
اصل و کپی کارت گارانتی
کپی کارت طلایی

سرویس های دوره ای

به جهت کاهش استهلاک و افزایش طول عمر خودرو، انجام سرویس های دوره ای در فواصل مشخص ضروری است. کلیه نمایندگی های مجاز ایران خودرو پس از اخذ دستور کار از مرکز پیام شرکت امداد خودرو موظف به اخذ پذیرش و انجام کلیه سرویس های تعیین شده به صورت رایگان هستند.
تعميرات كليه خودروهاي توليدي شركت ايران خودرو در طي دوره گارانتي مشمول ضوابط گارانتي بوده و كليه نمايندگي‌هاي مجاز ايران خودرو موظف به پذيرش و تعمير خودرو مي‌باشند.
دامنه ارائه خدمت
مشترکین شرکت امداد خودرو ایران در یکی از سطوح خدمات طلايي دوستاره، سه ستاره، چهار ستاره
روش ارائه خدمات
جهت اخذ پذیرش برای انجام سرویس های دوره ای با یکی از مراکز پیام این شرکت تماس گرفته و یا به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه نمائید. پس از انجام سرویس توسط نمایندگی، در صورت تایید نسبت به امضاء فاکتور نمایندگی اقدام فرمائید.
لازم به ذکر است جهت انجام سرویس های دوره ای خودروی خود می توانید در زمان اعتبار اشتراك و فقط در كيلومتر تعيين شده و در بازه 500 كيلومتر قبل و حداكثر 1500 كيلومتر بعد از آن براي سرويس مورد نظر به تعمیرگاه و نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه نمائید. در غیر اینصورت نمی توانید از خدمات سرویس مزبور بهره مند شوید
انجام سرویس دوره ای بر اساس کیلومتر کارکرد و سطح خدمت و مطابق جدول ذیل می باشد:
سطح خدمت         سقف استفاده از سرويس دوره اي
طلايي چهار ستاره        از 5000 كيلومتر تا 60000 كيلومتر
طلايي سه ستاره        از 5000 كيلومتر تا 40000 كيلومتر
طلايي دو ستاره        از 5000 كيلومتر تا 25000 كيلومتر
مدارک مورد نیاز
مدارك شناسايي خودرو
اصل و كپي کارت طلایی

امداد سیار

در صورتيكه خودروي شما بعلت نقص فني قابل حركت نبوده و يا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر كشور مي‌توانيد با يكي از تلفن‌هاي مراكز پيام شركت امداد خودرو ايران تماس حاصل نموده، تا امدادگران شركت به ياري شما آمده و اقدام به رفع مشكل و راه اندازي خودروي شما نمايند.
تعميرات كليه خودروهاي توليدي شركت ايران خودرو در طي دوره گارانتي مشمول ضوابط گارانتي بوده و كليه نمايندگي‌هاي مجاز ايران خودرو موظف به پذيرش و تعمير خودرو مي‌باشند.
دامنه ارائه خدمت
غيرمشتركيني كه عمر خودروهاي آنها زير 10 سال است
روش ارائه خدمات
جهت درخواست امداد با مراكز پيام شركت امداد خودرو ايران با شماره 096440 بدون پیش شماره و سراسری، تماس گرفته و پس از اعلام شماره اشتراك و يا شماره شاسي خودرو خود و ثبت مورد امداد در سيستم، كد پيگيري را دريافت نمائيد تا براي پيگيري‌هاي بعدي مورد استفاده قرار گيرد
پس از اتمام تعميرات سيار، گزارش بازديد و تعمير خودرو را ملاحظه و در صورت تائید آنرا امضاء نموده، سپس يك نسخه از آن را از امدادگر دريافت نمائيد. ضمناً خواهشمند است نظرات خود را در قسمت مربوطه درج كنید
در مواردي كه قطعات تعويض شده به حساب كارت طلايي و يا گارانتي باشد، قطعات تعويض شده متعلق به شركت امداد خودرو ايران بوده كه توسط نمايندگي و يا امدادگر دريافت خواهد شد مدارک مورد نیاز
مدارك شناسايي خودرو
اصل و كپي کارت گارانتی (براي توليدات شركت ايران خودرو كه مشمول گارانتي هستند)