اردوی فرهنگی تفریحی دو روزه مناطق ییلاقی شهر درگز

به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان اردوی دو روزه شهر درگز با حضور جمعی از کارکنان و خانواده های ایشان برگزار شد. این اردوی فرهنگی تفریحی در راستای برنامه های واحد منابع انسانی و تاکید مدیر عامل بر تقویت روحیه شادابی ، نشاط و تحکیم بنیان خانواده کارکنان برگزار شد. خانم دلیری مدیر اداری و منابع انسانی شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ضمن اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی تفریحی خانوادگی گفت : مجموعه ما بر اساس رسالت خود که فعالیت در حوزه تعاون می باشد با هدف گسترش فرهنگ تعاون ، همکاری و تحکیم روابط خانوادگی کارکنان ، اقدام به برگزاری این برنامه های فرهنگی و تفریحی می نماید.

وی گفت : یکی از مهمترین اهداف شرکت تعاونی ، تقویت و تحکیم بنیان خانواده و کمک به همکاران در داشتن فضایی امن و آرام در خانه است که این مهم نیاز به برنامه های تفریحی خارج از فضای خانه و زندگی روزمره دارد. دلیری افزود : تعلق به خانواده باعث ایجاد امید به زندگی ، سلامت روحی و افزایش بهره وری کاری است و این اتفاق خوبی است که باعث رشد و موفقیت کارکنان در زندگی کاری و خانوادگی آنان خواهد شد.

قابل ذکر است این اردوی دو روزه با بازدید از مناطق دره شمخال ، پارک ملی تندوره (دره چهلمیر) ، موزه بندیان درگز و اقامت در اقامتگاه بومگردی برگزار شد.