امنیت سفر ، آرامش و رضایت کارکنان از مهم ترین اهداف ماست

به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ، شهرک طرق ، منطقه ای در حاشیه بزرگراه است که تعدادی از کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در این منطقه ساکن هستند. به دلیل تعداد پایین همکاران ساکن در این منطقه و خارج بودن از محدوده سرویس های اتوبوس ، کارکنان همه روزه برای عزیمت به محل کار به کنار جاده می آمدند و با عبور از جاده و قرارگیری در مسیر سرویس های شرکت ایران خودرو خراسان پس از سوار شدن به سرویس به محل کار منتقل میشدند. اگر چه این کار همه روزه انجام میشد اما احتیاط بالا در عبور از جاده ، و مخاطرات این راه ، همراه همکاران بود. به همین منظور و پیرو اینکه این خط مدتی است با امنیت و اطمینان کامل در حال فعالیت می باشد ، به سراغ سید هاشم بنی هاشمی مدیر عامل شرکت حمل و نقل آرمان سیر بینالود که متعلق به شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان بوده و وظیفه انتقال کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان را عهده دار است رفتیم.

بنی هاشمی در ارتباط با برقراری و تامین امنیت سفر همکاران ساکن شهرک طرق گفت : درشرکت آرمان سیر بینالود علاوه بر تلاش در انتقال پرسنل به محل کارشان ، امنیت سفر ، آرامش و کم مخاطره بودن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود : در همین راستا و پس از بررسی ها و تمهیداتی که در شرکت آرمان سیر بینالود صورت گرفت، مدتی است برای رفاه حال و تامین امنیت سفر همکارانی که در شهرک طرق ساکن هستند یکدستگاه خودرو سواری برای انتقال کارکنان از شهرک طرق به میدان عسکریه در حال خدمت رسانی است که همکاران پس از انتقال به میدان عسکریه از آنجا توسط سرویس های اتوبوس به کارخانه منتقل می شوند. مدیر عامل شرکت حمل و نقل آرمان سیر بینالود اضافه کرد کلیه همکاران شاغل در کارخانه ایران خودرو برای ما اهمیت دارند و تامین امنیت سفر دوستان و همکاران ، دغدغه و تلاش ماست. ما عضو یک خانواده هستیم و تک تک اعضا برای ما مهم بوده و ما خدمت به یک نفر را خدمت به جمع می دانیم.

در ادامه ، سید جعفر حسینی مدیر حمل و نقل شرکت آرمان سیر بینالود گفت : این اقدام در پی ریسک بالای عبور کارکنان از جاده ، نا متعارف بودن ایستگاه و لزوم حفظ و تامین بیشتر امنیت کارکنان صورت گرفته است. وی افزود : این سرویس ویژه شهرک طرق بصورت رفت و برگشت از شهرک طرق به میدان عسکریه روزانه در حدود ١٠ سرویس را به انجام می رساند که باعث رضایت و امنیت همکارانی است که از این خدمات بهره مند هستند. حسینی گفت : ما با بررسی و بازرسی مستمر، سعی در افزایش کیفیت خدمات داریم و کوچک ترین مسائل را در شرکت بررسی کرده و راهکاری برای آن در نظر می گیریم.