اولین ایستگاه سلامتی و نشاط

دفتر پذیرش شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان اولین محلی است که علاقمندان به آن مراجعه می نمایند و از کم و کیف رشته های ورزشی ارائه شده و نحوه ثبت نام مطلع می شوند.

 به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ، با گسترش خدمات و رشته های ورزشی شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان ، مراجعین و علاقمندان نیازمند کسب اطلاعات کاملی از فرصت های پیش رو هستند تا بتوانند رشته ورزشی و خدمات مورد علاقه خود را انتخاب نموده و از آن استفاده نمایند. در همین راستا اولین مکانی که مورد مراجعه همکاران و علاقمندان قرار دارد دفتر پذیرش شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان است.

خانم حشمتی مسئول پذیرش شیفت های بانوان شرکت ورزشی و کارشناس علوم تربیتی است. وی در زمینه مراجعات متقاضیان به شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان با اشاره به استقبال علاقمندان از خدمات در حال ارائه گفت : مراجعین در بدو ورود ، خواهان کسب اطلاعات در مورد رشته های ورزشی ، کیفیت خدمات ، مربیان و برنامه ریزی برای انتخاب زمان مناسب هستند که در دفتر پذیرش ضمن خوشامد گویی و تشکر از اینکه میزبان اشخاصی هستیم که به ورزش اهمیت داده و امر سلامتی برای آنها مهم است ضمن ارائه اطلاعات لازمه سعی در افزایش علاقمندی متقاضیان نسبت به بحث ورزش داریم.

وی با اشاره به اینکه رشته های ارائه شده برای بانوان ، پیلاتس، ایروفیتنس ، بدن سازی ، ژیمناستیک ، تکواندو ، بسکتبال ، والیبال ، TRX و CX می باشد گفت : علاقمندان یا برای رشته خاصی مراجعه می نمایند یا هنوز رشته ای را انتخاب ننموده اند ، در این صورت ، کارشناس ورزشی مستقر در شرکت ضمن بررسی شرایط و علاقمندی افراد ، رشته ورزشی مناسب را پیشنهاد می دهد که این اقدام در انتخاب صحیح رشته ورزشی بسیار ارزشمند است زیرا انتخابی که مطابق با استعداد و فیزیولوژی بدن و علاقمندی افراد باشد در آینده موفق خواهد بود همچنین برای سهولت استفاده از خدمات برای بانوان ، خدمات را در قالب روزهای زوج و فرد در دو شیفت صبح و عصر ارائه می دهیم.

وی افزود : ورزشکاران بدنبال محیطی گرم و صمیمی هستند ، ما نیز در پذیرش ، شرایطی را فراهم نموده ایم که مراجعین احساس راحتی و صمیمیت نمایند و مجموعه را از خود بدانند که موید این اتفاق خوب ، معرفی مجموعه ایرانیان نوید خودرو خراسان به دوستان و آشنایان ، توسط ورزشکاران و خانواده هاست البته تجربه و اخلاق خوب و خون گرم مربیان و پرسنل شرکت از اصلی ترین عوامل رضایت مخاطبان است.

مسئول پذیرش شیفت های بانوان شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان تصریح کرد : تلاش شرکت، جلب رضایت والدین و ورزشکاران است در همین راستا امکان ثبت نام تک جلسه جهت حضور ورزشکاران و بررسی عملی شرایط اعم از کیفیت خدمات و سازگاری جسمانی ورزشکار را مهیا نموده ایم که مورد استقبال قرار گرفته و باعث شده که بسیاری از ورزشکاران پس از پایان دوره اقدام به تمدید و حضور مجدد نمایند. این کیفیت در ارائه امکانات و خدمات باعث شده که در منطقه شهرک غرب (قاسم آباد) ثبت نام در این مجموعه از اولیت های ورزشکاران باشد.

حشمتی گفت: آکادمی های کودکان و نونهالان از مهمترین بخش های شرکت است .مراجعات والدین جهت ثبت نام کودکان از اقدامات سرنوشت سازی است که بر آینده فرزندان تاثیر گذار است ، ما نیز با اطلاع از این امر خطیر ، برنامه ریزی و پاسخگویی مان به کودکان متفاوت است. در همین راستا قبل از ثبت نام ، ابتدا کودک را با صبر و حوصله و برخورد کودکانه به سالن برده و در محیط قرار می دهیم ، مربی با وی آشنا شده، کار کرده و سعی در جلب نظر کودک و ایجاد علاقه به محیط و ورزش مورد نظر می نماید سپس ثبت نام انجام می شود که این اقدام ، مورد توجه و رضایت والدین قرار گرفته است.

وی ادامه داد : کودکان و نونهالان حس وابستگی بیشتری به والدین دارند ، ما با برخورد مناسب ، توجه آنها را جلب نموده و حس خوبی را از حضور در محیط ایجاد می نماییم. با حضور این گل های بهشتی در آکادمی های ورزشی ، ضمن کسب تجربه حضور در جمع و اصلاح روابط اجتماعی ، با انجام تفریحات سالم ،اثراتی خوبی بر تخلیه انرژی فرزندان و آرامش بیشتر در محیط خانه گذاشته می شود اضافه بر اینکه فرزندان ، سالم تر ، باهوش تر و دارای بدنی انعطاف پذیر خواهند بود.

وی در پایان گفت : در دوران کرونا و پس از آن که اکثر فرزندان با فضای مجازی و موبایل آشنا شده اند ، سعی ما بر اینست که کودکان را با فضای واقعی و سالم ورزشی آشنا نموده و کم تحرکی را تبدیل به جنب و جوش نماییم.