اولین نشست دبیرخانه نشان اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در محل سالن همایش های ایران خودرو خراسان برگزار گردید

در این نشست که با حضور یزدانی مسئول سازمان بسیج کارنجات سپاه امام رضا ،دکتر سلیمانپور مدیر کل دفتر امور هماهنگی امور اقتصادی خراسان رضوی ،مهندس گنجوی معاونت صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی و فرماندهان حوزه های بسیج کارخانجات خراسان رضوی برگزار گردید.
در این جلسه طاحونه ساز در خصوص نحوه تشکیل این ستاد و نحوه فعالیت آن توضیحاتی را مطرح نمود و در همین راستا سید مرتضی میری فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان به عنوان رئیس دبیرخانه نشان اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی معرفی گردید.
وی در ادامه نحوه پایش کارخانجات و شرکت های مورد هدف توسط ارزیابان را تشریح نمود.
و خاطر نشان نمود نشان اقتصاد مقاومتی طرحی است که در راستای اجرای اصل بیستم سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی طرح ریزی گردیده است و با اجرای این طرح بنگاه های اقتصادی می توانند گذشته بنگاه خود را بررسی و با تمرکز بر نقاط مثبت گذشته آینده ای بهتر را برای کسب و کار خود پدید آورند.
یزدانی مسئول سازمان بسیج کارخانجات سپاه امام رضا در خصوص نحوه شناسایی واحد های صنعتی و نحوه شناسایی ارزیابان مطالبی را ارائه نمود.
در کتر سلیمان پور در پایان مراسم ضمن تقدیر ازفعالان این حوزه خاطر نشان کرد استانداری به صورت کامل از این دبیرخانه حمایت می نماید تا بتوانیم نه تنهاتر بخش صنعت استان بلکه در سایر بخش ها نیز در این ارزیابی جامع صورت پذیرد.