بازدید رئیس مرکز نیکوکاری شرکت تعاونی از اردوی جهادی مرکز نیکوکاری جهادی الکفیل 

رئیس مرکز نیکوکاری شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان از اردوی جهادی ارائه خدمات دندانپزشکی به نیازمندان حاشیه شهر مشهد که با هماهنگی‌ دستگاه‌های اجرایی همچون استانداری خراسان رضوی، جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی استان، شهرداری مشهد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) و آستان قدس رضوی انجام شده است بازدید کرد.
به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ، در بازدید از این اردوی جهادی که حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی نیز حضور داشت ، سید حسین پروانه حسینی رئیس مرکز نیکوکاری شرکت تعاونی ضمن برشمردن توانمندی های مراکز نیکوکاری گفت : از رسالات مراکز نیکوکاری است که کمک های خیر خواهانه را از عموم جامعه جمع آوری ، ساماندهی و به نیازمندان برسانند که در این راستا مرکز نیکوکاری جهادی الکفیل توانسته است به نحو احسن به این امر بپردازد.
وی افزود : نحوه ارائه این خدمات می تواند الگوی مناسبی برای سایر مراکز نیکوکاری در بسیج توانمندی های علاقمندان به امور خیرخواهانه در کشور باشد.
قابل ذکر است مرکز نیکوکاری گروه جهادی الکفیل یکی از مراکز نیکوکاری است که خدمات دندانپزشکی بسیار خوبی را در سالهای گذشته ، در سطح کشور به ویژه مناطق محروم برای خانواده های نیازمند ارائه داده است و در این سفر ، به نیت امام هشتم (ع) به مدت ۸ روز در مشهد ، به نیازمندان تحت حمایت حاشیه شهر مشهد خدمات دندان پزشکی ارائه می دهد . این اردوی جهادی با مشارکت حدود ١۴٠ دندان پزشک با بیش از ١١٠ یونیت برگزار شده است.