برپایی ایستگاه صلواتی خادم الرضا (ع)

همزمان با فرا رسیدن دهه پایانی ماه صفر و ایام رحلت پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام رضا (ع) و عزیمت هموطنان به سوی مشهد الرضا (ع) به قصد زیارت و عزاداری ، همچون گذشته ، شرکت آرمان سیر بینالود به همت مدیرعامل و پرسنل با برپایی ایستگاه صلواتی خادم الرضا (ع) به استقبال زائران امام هشتم (ع) رفته و با پذیرایی از عاشقان و زائران ، مشغول خدمت رسانی شدند.

به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ، پذیرایی و مشارکت در خدمت رسانی به سیل میهمانان امام مهربانی ها همواره یکی از اصلی‌ترین نیازهای این ایام بوده و هست؛ به ویژه آن‌ که بسیاری از زائران از راه های دور و به عشق امام هشتم (ع) با تحمل سختی های راه و با پای پیاده به این زیارت نائل می شوند.

با توجه به برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی ، همه عاشقان اهل بیت علیهم السلام در شهر مقدس مشهد با الگوگیری از این مراسم سعی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری ۲۸ و ۳۰ صفر و خدمت رسانی به زائران پیاده حریم مقدس رضوی دارند.

در این راستا و با عنایات خاصه امام هشتم (ع) با برپایی این ایستگاه در ورودی شهر مقدس مشهد برای دومین سال پیاپی ، پرسنل شرکت آرمان سیر بینالود و شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ، تا پایان ماه صفر از زائران آقا علی بن موسی الرضا (ع) پذیرایی خواهند کرد.