برپایی میز خدمت کالاکارت در راستای ارائه خدمات بهتر

میز خدمت کالاکارت در راستای ارائه خدمات آسان تر و جامع تر به پرسنل به مدت 3 روز در محل شرکت ایران خودرو خراسان برپا شد.

به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان  این میز خدمت از تاریخ 21 تا 23 مرداد ماه 1402 بمدت 3 روز از ساعت 9 الی 17 در محل شرکت ایران خودرو خراسان بر پا شد.

خانم سلیمان پور سرپرست واحد تجارت الکترونیک شرکت تعاونی در این زمینه گفت : در این میز خدمت که با استقبال پرسنل شرکت ایران خودرو خراسان همراه بود خدماتی از قبیل ثبت درخواست صدور کالاکارت و درخواست افزایش اعتبار ، تشریح نحوه اخذ و استفاده از کالاکارت ، نحوه بازپرداخت اقساط، اطلاع رسانی در زمینه مزایای استفاده از کالاکارت ، نصب نرم افزار پس پی و اطلاع رسانی شرایط بهره مندی از جوایز جشنواره کالاکارت ارائه شد.

سلیمان پور ادامه داد : این خدمت رسانی که در قالب میز خدمت و با هدف افزایش رضایتمندی پرسنل شرکت ایران خودرو خراسان از کالاکارت ارائه شد با استقبال مراجعه کنندگان جهت دریافت اطلاعات و اخذ کالاکارت همراه بود و این نشان از تمایل متقاضیان در اخذ کالاکارت و رضایتِ دارندگان از شرایط اعطاء و استفاده از کالاکارت می باشد.

وی افزود : ما در حال حاضر شاهد بررسی و پایش مستمر فروشگاه های کالاکارت توسط واحد بازرسی شرکت تعاونی با هدف افزایش کیفیت خدمات فروشگاه ها هستیم که در این میز خدمت ، مورد توجه و تایید مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

سرپرست واحد تجارت الکترونیک شرکت تعاونی بازخورد دارندگان کالاکارت را مثبت ارزیابی کرد و گفت : پرسنل شرکت ایران خودرو خراسان از دریافت سهل و آسان کالاکارت رضایت دارند و در پاسخ به این استقبال ، سعی داریم تا با افزایش خدمات و قابلیت های کالاکارت ، اخذ و استفاده از این کارت را تسهیل بخشیده و موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر کارکنان را فراهم نماییم.