برگزاری جشن عید سعید غدیر با حمایت مرکز نیکوکاری
شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان در بلوار توس مشهد

در شب عید سعید غدیر، مراسم جشن عید غدیر همراه با اجرای گروه سرود، پذیرایی ، نورافشانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی در منطقه بلوار توس مشهد برگزار شد.

به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان این جشن با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره ٢ مشهد ، مرکز نیکوکاری شهید مطهری ، مرکز نیکوکاری شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ، مسجد حضرت ولی عصر (عج) ، هیات سید الشهداء و پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدی یک برگزار شد. در این مراسم سید حسین پروانه حسینی رئیس مرکز نیکوکاری شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ضمن برشمردن اهمیت پاسداشت عید سعید غدیر، از نگاه ویژه مرکز نیکوکاری شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان به مناطق حاشیه ای شهر گفت و افزود : جامعه ما و علی الخصوص مناطق حاشیه ای شهر به ورزش و تقویت روحیه شادابی و نشاط نیاز دارد.

وی افزود : همشهریان و ساکنین این منطقه از توان و همت خوبی برخوردارند و می توانند با ایجاد روحیه ورزش در جوانان از پتانسیل موجود استفاده نمایند و برگزاری این جشن مشارکتی ، نشان از عزم و جدیت دوستان در انجام کارهای گروهی دارد. گفتنی است این جشن بزرگ ، با استقبال و حضور پرشور همشهریان و ساکنین منطقه توس برگزار گردید.