تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان تعاونی برتر ملی شد

جشنواره ملی تعاونی های برتر کشور ۱۹ شهریور با حضور رئیس جمهور در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار و از تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان تقدیر شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نخستین همایش ملی اقتصاد تعاونی ایران با بیان این‌که «تقویت تعاونی‌ها تقویت عدالت اجتماعی و اقتصادی، ایجاد اشتغال و جلوه روشن مردمی‌سازی حکمرانی است.» افزود: امروز ۱۰۰ هزار تعاونی در کشور فعال است و ۸ هزار تعاونی هم در دوره جدید در کشور فعال شده است.

رئیس جمهور ضمن تاکید بر این که باید گام‌های بیشتری برای نقش‌دادن به تعاونی‌ها و مردم در اقتصاد برداشته شود گفت: تسهیل کار تعاونی‌ها کار اول ماست‌، امروز آمادگی کامل در دولت وجود دارد که قوانین و مقررات برای حضور موثر تعاونی‌ها در اقتصاد ایجاد شود. مجلس هم در این زمینه همکاری لازم را دارد و امیدواریم شاهد برداشته‌شدن یک گام بلند برای تقویت تعاونی‌ها در کشور باشد.

در این همایش که با هدف معرفی بهتر الگو‌های موفق تعاونی و با حضور تعاونگران سراسر کشور، اتاق‌های تعاون استانی، اتحادیه‌های تعاونی، اداره‌های کل استانی و اتاق تعاون ایران برگزار شد از ۲۳ تعاونی برتر کشور تقدیر شد.