حمایت از قهرمان پروری در حاشیه شهر

مراسم بازدید و حمایت از نونهالان و نوجوانان علاقمند به ورزش فوتبال در بلوار توس مشهد برگزار شد. به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان این مراسم با حضور سید حسین پروانه حسینی رئیس مرکز نیکوکاری شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان و جمعی از مدیران شرکت، سید محمد حسینی پیشکسوت فوتبال کشور، و تنی چند از مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری، در زمین خاکی بلوار توس در حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

در این مراسم، رئیس مرکز نیکوکاری شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پرشور نونهالان و نوجوانان علاقمند به فوتبال، آینده کشور را در گرو تلاش آنان دانست و گفت : با عزم و اراده ای که در چهره های شما شاهد هستیم ، آینده سازان خوبی برای کشور خواهید بود و به جایگاه های بزرگ ورزشی دست پیدا خواهید کرد.

سید حسین پروانه حسینی افزود : ما بعنوان همسایه و همجوار شما، در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، دوستدار ایجاد محیط و جامعه ای سالم و پرنشاط هستیم و رشد و پیشرفت شما باعث موفقیت ماست. سید محمد حسینی پیشکسوت فوتبال کشور نیز ضمن اشاره به توان قهرمان پروری مناطق حاشیه ای شهر گفت : تلاش شما ورزشکاران در افزایش سطح آمادگی و بکارگیری مهارت های کسب شده در زمین های خاکی قابل تقدیر است و ما از دیدن این پشتکار لذت می بریم.

در ادامه، مهدی خاکشوری مسئول باشگاه و این مدرسه فوتبال که با تلاش و همت شبانه روزی به پرورش استعدادها و احیاء امر ورزش مناطق حاشیه ای شهر پرداخته است گفت : ما علاقمندان فوتبال را بصورت رایگان پذیرش نموده و با شناسایی و پرورش استعدادها به قهرمان پروری در ۴ رده سنی نوباوه ، نونهال، نوجوان و جوانان پرداخته ایم به گونه ای که در حال حاضر ١۵ نفر از بازیکنان ما مشغول بازی در تیم های باشگاهی شهر مشهد هستند. وی افزود : به لطف خداوند و همت دوستان ، با دلگرمی توانسته ایم در این زمین خاکی که در آن قرار داریم، بدون امکانات، داشتن بودجه و بدون دریافت وجه ، عضوپذیری کنیم و حمایت مجموعه های دغدغه مند برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و دعای ما و اهالی محل و ورزشکاران منطقه ، رونق بخش فعالیت های حامیان ما خواهد بود. در پایان این مراسم،. به ورزشکاران، هدایایی اهدا شد.