طرح اوقات فراغت شرکت ورزشی ایرانیان نوید خودرو خراسان
بستری مهم برای شکوفایی استعدادها

به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان ، طرح اوقات فراغت شرکت ورزشی ایرانیان نوید خودرو خراسان مدتی است که در حال اجرا و ارائه خدمات به پرسنل و خانواده های شرکت ایران خودرو خراسان و سایر علاقمندان است.

در راستای ارزیابی و اثر گذاری این طرح به سراغ حیدر خالقی مدیر عامل شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان رفتیم.

خالقی ضمن تشریح این طرح گفت : طرح اوقات فراغت شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان درخرداد ماه سال ١۴٠٢ با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط در پرسنل آغاز شد. در این طرح رشته ها و آکادمی های متنوع ورزشی در نظر گرفته شد و اقدام به عضو گیری از علاقمندان نمودیم که با استقبال خوب پرسنل شرکت ایران خودرو خراسان و خانواده ها و همچنین گروه شرکت های صنایع خودروسازی و سایر علاقمندان همراه بود که این استقبال ما را بر آن داشت تا این طرح را گسترش و ادامه دهیم.

وی افزود : با آغاز طرح اوقات فراغت در شهر مشهد اقدام به ارائه این طرح در شهر نیشابور نمودیم که با استقبال علاقمندان ، در حدود ٢۵٠٠ نفر ثبت نام داشتیم و توانستیم به پشتوانه حضور و حمایت علاقمندان، ارائه خدمات ورزشی در این شهر را افزایش داده و به ثبت نام و آموزش ورزش شنا به بزرگسالان و فرزندان همکاران بپردازیم.

وی ادامه داد : در حاشیه طرح اوقات فراغت و در قالب ارائه خدمات ورزشی به پرسنل محترم شرکت ایران خودرو خراسان سرانه استفاده از امکانات استخر را برای همکاران ارائه نمودیم و در مجموع توانستیم ١۵٠٠٠ نفر نوبت در ماه ، خدمات ارائه نماییم که همچنان ادامه دارد و در همین جا از استقبال پرسنل تشکر می کنم که با حضور خود توانستند ما را در گسترش و تقویت خدمات یاری نمایند.

مدیر عامل شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان با تاکید بر اینکه خدمات طرح اوقات فراغت مختص تابستان نیست گفت : ورزش و تحرک می بایست مداوم و مستمر باشد، موید این موضوع اینست که خدمات ورزشی ارائه شده در طرح اوقات فراغت تابستانه باعث شادابی و نشاط و افزایش سلامتی و روحیه ورزشکاران شده است که این تقویت روحیه و نشاط می تواند عامل موثری در یادگیری تحصیلی دانش آموزان نیز باشد. دانش آموزان نیاز به تنوع و تقویت روحیه و امید دارند تا بتوانند در کلیه امور زندگی و علی الخصوص آموزش های تحصیلی فراغ خاطر بیشتری داشته باشند که خدمات طرح اوقات فراغت می تواند کمک شایانی به این امر نماید.

وی گفت : با توجه به اینکه همیشه در تابستان بحث گذراندن صحیح و سودمند اوقات فراغت یکی از مباحث مورد توجه خانواده هاست ، ما نیز با دقت نظر و توجه به این امر پرداخته ایم ، محتوای آموزش های ورزشی مان را هدفمند و با استفاده از بهترین و حرفه ای ترین مربیان ارائه می کنیم ، اخلاق در سیستم آموزشی ما بسیار مهم است که کادر و مربیان شرکت مروج اخلاق باشند ، نمود آموزش های ما می بایست در تکامل شخصیتی ورزشکاران نمایان شود و آینده سازانی را تحویل جامعه دهیم که باعث رشد و گسترش فرهنگ پهلوانی و اخلاق محور باشند.

وی افزود : در حال حاضر شرکت ورزشی ایرانیان نوید خودرو خراسان به این توانمندی رسیده است که با داشتن مربیان حرفه ای وآموزش های اثرگذار با پرورش و کشف استعدادها ، بازیکنان خوبی را به عضویت تیم های باشگاهی شرکت در آورد و تیم های توانمندی را به مسابقات رسمی معرفی نماید که در این راستا شاهد کسب مقام تیم های فوتسال، ژیمناستیک و کاراته آقایان و بسکتبال، والیبال ، ژیمناستیک و تکواندو بانوان در مسابقات رسمی هستیم.

خالقی در پایان گفت : ما در طرح اوقات فراغت شاهد حضور حداکثری و عدم غیبت شرکت کنندگان بودیم بصورتی که اکثر علاقمندان در کلیه جلسات حضور داشتند و این نشان از اثر گذاری این طرح است که با موفقیت و توانمندی های کسب شده در برگزاری آن ، از ابتدای مهر ماه کلاس های ورزشی و آکادمی ها در ترم های جدید آغاز خواهد شد و علاقمندان می توانند از خدمات شرکت ایرانیان نوید خودرو خراسان که در قالب طرح های اوقات فراغت ، آکادمی های ورزشی و سایر امکانات ارائه می شود استفاده نمایند.