پیام مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان
به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون

به گزارش واحد ارتباطات شرکت تعاونی ، در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که می دانید ، تجمیع سرمایه‌های خرد مردمی و سازماندهی منابع انسانی از مهمترین ویژگی های عرصه تعاون و مشارکت مردم در اداره امور جامعه است و در سایر جوامع و کشورها شاهد آن هستیم که کسب و کار در قالب تعاونی ها به عنوان الگویی کارآمد با رویکرد انتفاع اقتصادی و همبستگی اجتماعی برای توانمندسازی جامعه و مردمی‌ نمودن اقتصاد و تقویت عدالت اجتماعی به کار گرفته می شود.

در کشور ما نیز ، تعاون و همکاری جزو جدایی ناپذیر فرهنگ ایرانیان است و همواره مردم کشورمان برای حل نیازها و تسهیل در اداره جامعه و پاسخگویی به نیازهای جمعی، به تعاون گرایش داشته‌ و دارند که این گرایش و همدلی در تمام عرصه ها نمود دارد. در همین راستا و پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در لزوم تقویت اقتصاد کشور و با توجه به تحریم های همه جانبه و ناعادلانه ای که بر کشور عزیزمان تحمیل شده است ، نقش و جایگاه تعاونی ها در تجمیع و گسیل نقدینگی و دارایی های مردمی به منظور رونق کسب و کارهای مولد و بهبود معیشت مردم و افزایش رفاه اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان نیز همگام با تلاشگران و متولیان عرصه تعاون کشور با عزمی راسخ و سابقه ای درخشان در عرصه تعاون استان و کشور توانسته است رسالت خود را به بهترین شکل به انجام رسانده و با افتخار در اشتغالزایی و کمک به توسعه و توانمندی اقتصاد کشور گام بردارد.

در حقیقت ، گرامیداشت هفته تعاون فرصتی است برای فعالین این حوزه تا با تقویت و گسترش فعالیت های خود به رشد و توسعه مشارکت مردم در اداره امور جامعه کمک نمایند. اینجانب بعنوان عضوی از این خانواده بزرگ ، هفته تعاون را که بیانگر ایفای نقش کلیدی مردم در کمک به اقتصادی پویا و جامعه ای با نشاط است را به تلاشگران عرصه تعاون ، کارآفرینان و حامیان این امر خداپسندانه و عموم هموطنان تبریک عرض می نمایم و از همه فعالان دعوت می نمایم برای توسعه بیش از پیش فرهنگ تعاون و مشارکت مردم در افزایش سهم و نقش تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی کشور تلاش نموده و سازندگی و آبادانی را به هموطنانمان هدیه نمایند.

سید حسین پروانه حسینی
مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان